Kampaň za necelé dva miliony představí čtyři projekty na jaře a čtyři na podzim, kromě tramvaje v Plotní další investice město neřeklo. Zájemci najdou více informací na webu www.kopemezabrno.cz nebo se mohou registrovat na herním webu, kde je potřeba uvést jméno a heslo. "Je tam brožurka v černobílém formátu a informace, kde hra začíná," uvedl David Blažek, generální ředitel firmy Media age, která kampaň vymyslela. Hráči pak budou potřebovat mobilní telefon s připojením na internet, brožuru, tužku a případně nůžky.
Potom se lidé mohou vydat na začátek hry, kde je čeká informační tabule. Po celou cestu až do cíle budou čtyři úkoly, které mají účastníkům předat co nejvíce informací o dané investici. "Hra je dělaná na míru každému projektu. Snažili jsme se do toho lidi vtáhnout a dostat je na konkrétní místo projektu a všechny šifry svázat s konkrétním místem," řekl Blažek.
Má to vzbudit více zájmu obyvatel o investice. "V Brně se projekty připravují řadu let a pak se i dlouho realizují. Brňané ale někdy nevědí, o jaké projekty jde nebo co jim přinesou. My bychom je rádi informovali včas, aby si sami mohli sáhnout na to, co bude projekt znamenat," řekl Vokřál.
Aby kampaň nebyla obyčejná, zvolila firma Media age zábavnou formu hry. Osloví s ní školy a různé organizace přes pionýry až po univerzity. "Do hry chceme dostat alespoň 500 týmů," doplnil Blažek. "Na 100 nejlepších čekají odměny," dodal Vokřál. U projektu v Plotní, který má za více než miliardu přesunout tramvajovou trať z ulice Dornych právě do Plotní ulice, čeká na nejlepší týmy návštěva míst, odkud se řídí veřejná automobilová doprava v Brně. Navštíví třeba dispečink Brněnských komunikací nebo Dopravní podnik města Brna.
Sdílet / hodnotit tento článek