Oprava D8 na Litoměřicku zahrnuje výměnu asfaltu v úseku kilometru 37,3 až 48,3. Součástí oprav je také výměna betonových žlabů, dílčí opravy mostních objektů, obměna meteorologických čidel a výměna dopravního značení včetně všech svodidel. Cena za dílo je 311 milionů korun bez DPH. Loni trvaly práce od dubna do října.
Kvůli pokračování prací bude doprava mezi 40. a 46. kilometrem ve směru z Prahy do Ústí nad Labem postupně převedena na druhou stranu dálnice a bude uzavřen exit 45. Provoz ve směru z Ústí bude do druhé poloviny dubna veden v režimu 2 + 1 jízdní pruh. Ve druhé polovině dubna se práce posunou dále k Ústí nad Labem, doplnil Studecký.
Loni byl kvůli pracím uzavřen vždy jeden pás dálnice, omezení nicméně výrazně komplikovalo dopravu, ve všední dny se tvořily dlouhé kolony. Viníkem kolon byli ale často samotní motoristé. "Neukáznění řidiči jsou bohužel problémem na všech stavbách, kde působíme. Řidiči často nedodržují předepsanou rychlost nebo se dostatečně nevěnují řízení. Nekázeň vede k dopravním komplikacím, které zapříčiňují kolony. Málokdo si ale uvědomí, že kolony brzdí také zásobování stavby materiálem," řekla loni na podzim Iveta Štočková, mluvčí společnosti Eurovia, která práce provádí.
Sdílet / hodnotit tento článek