REKLAMA
Hledat
Nový stavební zákon
estav.tvnový videoportál
Všechna témata

Panasonic v ČR posiluje povědomí o značce

V březnu skončila kampaň Panasonic, která se zaměřila na brand awareness značky v segmentu vytápění a chlazení. Kampaň proběhla ve 2 fázích a kombinovala OOH reklamu, rádio spoty i digitální nástroje.

Zdroj: Panasonic

Kreativu i nákup médií v rámci kampaně svěřil Panasonic pražské reklamní agentuře Underline. „První etapa se uskutečnila v říjnu 2023 a vsadili jsme při ní na claim Made by zlaté české ručičky, abychom zdůraznili fakt, že Panasonic vyrábí tepelná čerpadla pro ČR i Evropu právě zde v Česku. Využili jsme OOH reklamu, spoty na Radiu Kiss a rádiích United Progressive Plzeň a investovali jsme i do digitálu. Druhá fáze kampaně běžela v březnu s claimem Účinnost na MAX, a to především proto, že energetická účinnost Panasonic čerpadel patří v oboru k naprosté špičce. A navíc kritérium energetické účinnosti je pro cílovou skupinu se zájmem o tepelná čerpadla velmi důležité,“ vysvětluje Karolína Koblížková, account managerka agentury Underline.

Brand kampaň v číslech

Panasonic celkově během kampaně využil více než 200 billboardů napříč republikou, a kromě významných investic do bannerů na sociálních sítích investoval i do reklamy na serverech patřících do portfolia významných mediálních domů, jakými jsou Czech News Center, Seznam, MAFRA nebo Economia.

Po ukončení kampaně se uskutečnil průzkum, ve kterém si Panasonic kampaň vyhodnotil. „Velmi nás potěšilo, že jsme meziročně v Top of Mind Awareness poskočili o 300 %, a ve spontánním povědomí o značce dokonce o 400 %. Vzhledem k tomu, že se v našem oboru vytápění a chlazení pohybují desítky firem, jedná se o výborný výsledek,“ říká Petr Horký, obchodní ředitel Panasonic pro Česko i Slovensko.

Panasonic (divize tepelná čerpadla a klimatizační technika)

logo
Corso IIa - Křižíkova 148/34
186 00 Praha 8 - Karlín

telefon: +420 236 032 511, call centrum +420 236 032 911
e-mail: reception.praha@eu.panasonic.com

web: www.aircon.panasonic.eu/CZ_cs/

Více o firmě Vyžádat další informace

Sdílet / hodnotit tento článek

Související témata

Nejnovější redakční zprávy

Ilustrační obrázek, zdroj: Fotolia, fotofabrika

Trutnov bude kupovat byty pro mladé rodiny. Hledá je na volném trhu

Třicetitisícový Trutnov hodlá na volném trhu kupovat byty a rozšířit o ně svůj bytový fond. Radnice by chtěla byty především nabídnout k nájmu mladým rodinám a motivovat je k tomu, aby ve městě zůstaly. Aktuálně má město zájem o koupi dvou bytů o velikosti dvou až tří pokojů. Radnice předpokládá, že by na koupi bytů…

Jiří Sedláček, CC BY-SA 4.0, via Wikimedia Commons

České firmy by mohly mít na výstavbě Dukovan zakázky až za 240 mld. Kč

České firmy by mohly na výstavbě dvou nových jaderných reaktorů v Dukovanech získat zakázky až za 240 miliard korun. V Plzni to dnes řekl premiér Petr Fiala (ODS). S jihokorejským prezidentem Jun Sok-jolem navštívil podniky Doosan Škoda Power a Škodu JS, jež mají být významnými subdodavateli korejské společnosti…

Ilustrační obrázek, zdroj: Fotolia, vege

Bartoš bude stavební řízení vysvětlovat poslancům, opozice to má za nedostatečné

Informace o digitalizaci stavebního řízení od ministra pro místní rozvoj Ivana Bartoše (Piráti) vyslechnou poslanci po návratu z prázdnin do Sněmovny 10. září. Na zařazení bodu zřejmě na úvod zářijové schůze dolní komory se dnes domluvil organizační výbor. Předseda klubu občanských demokratů Marek Benda po jeho…

Ilustrační obrázek, zdroj: Fotolia, Sebastian Duda

Svaz obcí žádá opravu zásadních chyb v systému stavebního řízení do 20. srpna

Svaz měst a obcí (SMO) chce po ministerstvu pro místní rozvoj (MMR) opravit některé zásadní nedodělky v systémech digitalizace stavebního řízení do 20. srpna. Tehdy se mají zástupci svazu na MMR setkat s ministrem pro místní rozvoj Ivanem Bartošem (Piráti) současně se Sdružením tajemníků městských a obecních úřadů.…

Technická místnost, ilustrační obrázek, zdroj: Fotolia, matteogirelli

K výměně stále zbývá až 150 tisíc kotlů, firmy čekají nápor po létě

Výměny nevyhovujících kotlů v českých domácnostech zatím váznou. V Česku je podle odhadů stále až 150.000 neekologických kotlů, které je nutné do září vyměnit. Podle výrobců sice zájem o výměnu od skončení topné sezony postupně roste, majitelé je však často plánují až na závěr léta. Po letních prázdninách proto…