ROCKWOOL má nový logotyp, grafické znázornění sopky spolu s názvem značky. Symbol sopky naznačuje původ primární suroviny, která je v různých formách zakotvena v produktech z kamenné vlny. Nové logotypy dostaly všechny značky patřící do skupiny ROCKWOOL. Korporátní video souhrnně vyjadřuje záměr skupiny o řešení globálních požadavků moderního způsobu života. Nová identita zpřesňuje prezentaci klíčových témat a sdělení směrem k zákazníkům, partnerům, institucím a dalším organizacím.
Produkty a systémy ROCKWOOL přispívají zejména k úsporám energií, snížení spotřeby vody, vyšší požární bezpečnosti či akustickému pohodlí. Svůj záměr shrnul ROCKWOOL ve sdělení: „Využíváme přírodní sílu kamene k obohacení moderního způsobu života“.
Produkty z kamenné vlny ROCKWOOL zahrnují rozmanité spektrum originálních řešení v různých aplikacích, stavebních izolací ROCKWOOL, stropních panelů ROCKFON, obvodových plášťů ROCKPANEL, technických izolací ROCKWOOL pro průmysl, substrátů GRODAN pro pěstitelství a zemědělství, vláken LAPINUS pro moderní dopravu, antivibrační aplikace a řešení vodního hospodářství.
Sdílet / hodnotit tento článek