V souvislosti s firemní strategií zkvalitňování služeb zákazníkům otevírá Huawei obdobná centra po celé Evropě. Zákaznické centrum Huawei nabízí kromě odborných konzultací a možnosti vyzkoušení většiny dostupných zařízení Huawei také prodej a servis smartphonů i řadu dalších služeb.
Společnost Huawei otvírá v prostorách obchodního centra Quadrio v Praze na Národní třídě nové zákaznické centrum, které bude zákazníkům i široké veřejnosti k dispozici sedm dní v týdnu.
Návštěvníci si mohou na místě prohlédnout a vyzkoušet široký sortiment zařízení Huawei, od smartphonů, včetně nejnovějších vlajkových modelů Huawei P10, P10 Plus, přes chytré hodinky (wearables) a tablety, až po příslušenství Huawei. Všechna zařízení si mohou zákazníci na místě rovněž zakoupit, mohou využít také kvalitního servisu zařízení nebo využít možnost konzultace s odborným personálem. Otevření zákaznického centra Huawei souvisí se strategií společnosti orientovanou na zákazníka, v rámci které otevírá společnost podobná centra po celé Evropě.
Ředitel Consumer Business Group Huawei Czech Anson Zhang k otevření centra uvedl: „Huawei se chce co nejvíce přiblížit koncovým zákazníkům a poskytnout jim ty nejkvalitnější služby, které jsou v našich silách. Obchodní centrum Quadrio na Národní třídě v Praze nám právě tuto možnost poskytuje. Vzhledem k tomu, že se jedná o vysoce navštěvované místo na stanici metra, nabízí výborný potenciál k tomu, abychom vyšli vstříc co největšímu počtu našich zákazníků.“
Pronájem prvního zákaznického centra Huawei v České republice zprostředkovala realitně poradenská společnost Cushman & Wakefield.
„Návštěvnost obchodních center neustále roste, zákazníci zde ocení nejen nové značky, ale také širší nabídku servisních služeb,“ doplnil Jan Kotrbáček, partner a vedoucí týmu pronájmu maloobchodních prostor pro střední a východní Evropu ve společnosti Cushman & Wakefield.
Sdílet / hodnotit tento článek