O vylepšených vlastnostech inovované spárovací hmoty Knauf Fugenbunt jste již určitě slyšeli. A protože společnost Knauf Praha v červnu zahájila kampaň na podporu těchto skvělých produktů, je na místě vám sdělit více i o ní.
Proč právě „chytrá“ spárovačka?
Protože taková opravdu je! Má bezvadné vlastnosti, které ocení každý zpracovatel i zákazník. Proto jsme ji jednoduše nemohli nechat mlčet a udělali z ní první spárovací hmotu na světě, která umí mluvit a reagovat na podněty ze strany zákazníků.
A aby to nebyla nuda, balení jsme i rozhýbali… Mluvící spárovačku Knauf Fugenbunt můžete při svých nákupech potkat na vybraných prodejnách, ale i na ostatních místech zanechává své zprávy prostřednictvím woblerů ve tvaru komiksové bubliny, které sdělují její nejdůležitější benefity prezentované v přímé řeči. Vtipná podlahová grafika, plakáty, poutače a drobné reklamní předměty jsou samozřejmou součástí kampaně v partnerských stavebninách a řetězcích.
Specializovaný web nesmí chybět, proto byly pro spárovací hmoty zřízeny stránky sparuj.cz, které neformální a hravou formou podávají informace o spárovací hmotě. Je to především praktický pomocník a rádce.
Na stránkách si můžete například spočítat spotřebu spárovačky a interaktivně si vybrat nejvhodnější odstín. Zkrátka zjistíte, proč jsou naše spárovací hmoty tak chytré.
V rámci kampaně nezapomínáme ani na naše kvalitní lepidla, která jsou nezbytná v případě pokládky obkladů a dlažeb. Lepidla tvoří se spárovacími hmotami zkrátka dokonalý pár.
Věříme, že chytrá spárovačka vzbudí zájem u všech potenciálních zákazníků nejen způsobem své netradiční komunikace, ale především svými vynikajícími vlastnostmi a přednostmi.
Sdílet / hodnotit tento článek