Šikovný řemeslník je mnohdy úspěšnější než manažer, říká nová kampaň
Nezapomeňte, že přihlášky je nutné podat do 1.března 2021!
Svět je plný příběhů lidí, kterým na prahu čtyřicítky došlo, že kancelářská práce je nenaplňuje, a tak se vyučili obuvníky, kuchaři nebo truhláři. Oceňují zejména to, že při práci si vyčistí hlavu a mnozí z nich si polepšili také finančně. Nečekejte, až vaše děti zakotví v práci, co je nebaví a kde musí počítat každou korunu.
Zahoďte předsudky: Řemeslo je cool!
Generace zkušených řemeslníků odchází. Jenže z učilišť proudí daleko méně mladých lidí, než je potřeba. Takže když chcete vymalovat, malíře musíte objednat měsíc a půl dopředu. Stejné je to s elektrikáři. A když plánujete – nedej bože – zrekonstruovat koupelnu, připravte se i na měsíce čekání.
A teď si to představte z druhé strany: jste šikovný řemeslník, lidé vás doporučují a kalendář máte nabitý k prasknutí. Protože svou práci děláte skvěle a zakázky si můžete vybírat, za práci si říkáte slušnou částku. Jelikož jen nesedíte v kanceláři, máte čistou hlavu a nehrozí vám vyhoření.
Právě to se mladým lidem a jejich rodičům snaží ukázat kampaň Řemeslo je cool pod záštitou společnosti Ardon.
Eva s Pedrem každý týden představí jedno nové řemeslo
Tvářemi kampaně je herečka Eva Burešová a youtuber Pedro. Každý týden objevili jedno nové řemeslo, které vám představili. Vyzkoušeli ho přímo před kamerou, a díky tomu má každý šanci nahlédnout pod pokličku a zjistit, jak by ho tahle práce bavila. Eva s Pedrem už vědí, jaké to je být autoelektrikář, řezník, tesař, strojní mechanik nebo třeba lakýrník. Podívejte se na videa a zjistěte spolu s nimi, že řemeslo je cool.
Sdílet / hodnotit tento článek