MARON CZ s.r.o.
Základní informace
| název: | MARON CZ s.r.o. | 
| adresa: | Kozácká 12, 101 00  Praha 10 | 
| region: | Praha | 
| internet: | www.maron.cz | 
| IČO: |  25626795 | 
| DIČ: |  CZ25626795 | 
| založení/historie: |  od r. 1990 | 
| počet zaměstnanců: |  24 | 
| certifikát jakosti: |  ČSN EN ISO 9001, 14001 | 
| roční obrat: |  50,0 mil. Kč za rok 2005 | 
Činnost firmy
Výroba slunečních clon a stínicí techniky - vertikální, horizontální a plizované žaluzie, interiérové a exteriérové (SCREEN) rolety, exter. rolády plastové a hliníkové, markýzy korbové, výsuvné a balkonové, japonské posuvné panel. stěny, úplné zatemnění, univerz. systém zastínění pro skleníky a zimní zahrady, lehké zastřešení volných ploch, garážová vrata a mříže, ovládání mechanické, elektrické, dálkové, centrální - u všech výrobků; obchodní a výst. činnost, minirolety ELITE, velkoploš. zastínění, zateplení skleníků
Výstavnictví
Obchodní činnost
Výrobní činnost - výrobky, prefabrikáty
Výrobky
- Markýza korbová MARON k 1110, 1220, 1140, 1115, 1120, ...
 
- Markýza výsuvná MARON
 
- Miniroleta interiérová ELITE
 
- Roleta interiérová MARON
 
- Roleta venkovní SCREEN MARON kazeta 80 × 80
 
- Síť proti hmyzu MARON kazeta 50 × 50
 
- Stěna posuvná japonská MARON JPPS
 
- Systém zastínění a zateplení skleníků, zimních zahrad a větších ploch LS clony
 
- Systém zastínění univerální MARON 30, 31, 40, 41, 50, ...
 
- Zatemnění úplné MARON 50 × 50, 80 × 80
 
- Žaluzie vertikální MARON DECOMATIC
 
Nejnovější články
 DNES
  Firemní
Infrasauny se stávají stále populárnějším prvkem moderního bydlení. Představují dostupný způsob, jak si dopřát benefity domácího wellness, relaxace a podpory zdraví bez nutnosti složitých stavebních úprav. Oproti klasickým finským saunám mají nižší provozní náklady a jejich instalace je výrazně jednodušší. Klíčovou otázkou však zůstává: kam ji vlastně umístit?
 
  
 VČERA
Renovace kočárovny a zahrady v Berlíně je příkladem citlivé a inovativní rekonstrukce, která respektuje historický kontext a zároveň odpovídá současným požadavkům na bydlení. Tento projekt ukazuje, jak lze spojit minulost a současnost v harmonickém a funkčním celku.
 
  
 VČERA
  Firemní
Terasové a balkonové vtoky HL využívají suchou zápachovou klapku určenou pouze do venkovního prostředí. Pro výběr těchto vtoků je důležitá znalost skladby střešní konstrukce a vhodná volba příslušenství.
 
  
 1. 11. 2025
Moderní umělecký objekt s uzamykatelným skleněným altánem byl navržen pro hřbitovy. EIWA nabízí nádhernou, důstojnou a cenově dostupnou alternativu ke standardním hrobovým místům. Na velmi malém prostoru se získají stovky nových personalizovaných hrobových míst.
 
  
 1. 11. 2025
Musí každý kvalitní dům ruinovat rozpočet svých obyvatel? Dům, zvaný Mami, měl všechny přesvědčit o opaku. Nakolik se mu povedlo obstát, už ale musíte zhodnotit sami. Zajímavé je, že proti jeho „skromnosti“ se odmítavě stavěla zdejší radnice.
 
  
 31. 10. 2025
  Firemní
Domácí sauna se stává stále populárnější součástí moderních bytů a domů. Nabízí nejen luxus a pohodlí pár kroků od obývacího pokoje, ale hlavně spoustu zdravotních benefitů. Pravidelné saunování podporuje prokrvení těla, pomáhá odplavovat toxiny, čistí pleť, posiluje imunitní systém a uvolňuje napětí v kloubech a svalech. Saunování funguje jako antistresový nástroj – snižuje únavu, zlepšuje kvalitu spánku a přináší pocit celkové pohody a klidu.
 
  
 31. 10. 2025
ESTAV doporučuje Aktuálně
Blíží se Dušičky, čas spočinutí a myšlenek na naše blízké, kteří už nejsou mezi námi. Společně s pojetím církevních svátků se mění i způsoby jejich uctívání; mění se také architektura spojená s návrhy hřbitovů, náhrobků a církevních objektů. V rozhovoru jsme oslovili architektku Blanku Solár, která se takovýmto návrhům věnuje.
 
  
 30. 10. 2025
Expert radí
Vlastně mluvit o zákaznících není úplně přesné, protože Operátor trhu eviduje odběrná místa jednotlivých dodavatelů a každý měsíc vydává zprávu s počtem odběrných míst jednotlivých dodavatelů. Když tato odběrná místa sečteme a porovnáme je s počty za prosinec 2024, může zjistit, kterému dodavateli se daří a který naopak zákazníky ztrácí.