Společnost Pumpa, jeden z největších poskytovatelů prodeje a servisu čerpadel na českém trhu, se na ukrajinskou expanzi pečlivě připravovala několik měsíců. „Naše webové stránky jsme v ukrajinské jazykové mutaci spustili již loni a servisní podpora v ukrajinštině již také funguje. Naplánována je i kompletní logistika a marketingová podpora, kterou zacílíme především na koncové uživatele,“ přibližuje Markéta Šulcová, vedoucí marketingu společnosti Pumpa.
Na Ukrajině se spustil v březnu online prodej produktů, tedy čerpadel, vodáren, armatur a kompletního vybavení nutného pro zabezpečení dodávek vody. Distribuce objednávek bude v kompetenci Nova Post – jedné z největších ukrajinských logistických společností.
Hlavním úkolem firmy Pumpa bude na Ukrajině vybudovat povědomí o značce a Nova Post bude v tomto ohledu hrát významnou roli. „Jde o lídra v expresním doručování na Ukrajině, jenž každý den doručí až 1,5 milionu zásilek. Má rovněž několikajazyčnou mobilní aplikaci, kterou využívá více než 30 milionů zákazníků,“ doplňuje Markéta Šulcová.
Od kooperace si hodně slibuje i Andrii Artemenko, generální ředitel společnosti Nova Post v ČR a SR: „Navzdory válce je na ukrajinském trhu nejméně 30 milionů spotřebitelů. A podle analytické společnosti GfK začali tito zákazníci objednávat v zahraničních e-shopech o 40 % více než v roce 2022. Jelikož každý druhý Ukrajinec využívá ve své zemi služeb naší společnosti, věříme, že budeme pro Pumpu zárukou snadného a rychlého vstupu na trh.“
Sdílet / hodnotit tento článek