Vybrat si dodavatele energií je možné na českém trhu již několik let. Svého obchodníka však dosud nevyměnilo 60 procent odběratelů plynu, u elektřiny dokonce 70 procent. „Ačkoli Češi dnes celkem běžně mění svou banku či mobilního operátora kvůli úspoře několika set korun, změnu dodavatele energií zatím příliš neřeší. Přitom jde o velmi jednoduchý proces, kterého se není třeba obávat. Navíc v rodinném rozpočtu tak lze ušetřit výrazně více, řádově až tisíce korun,“ vysvětluje záměr kampaně Robert Chmelař, marketingový ředitel Bohemia Energy.
Již na konci srpna se po celé České republice objevily fialové kontejnery s nápisem „Peníze, co nikdo nechce“. Ty vzbudily pozornost široké veřejnosti i řady známých osobností: Leoše Mareše, Terezy Kerndlové, David Svobody, Petry Svobodové či Josefa Dostála. Ti o nich referovali na sociálních sítích a živě se diskutovalo, co je to za peníze, které nikdo nechce. Fialové kontejnery se tak staly hlavním motivem stejnojmenné kampaně, která nyní, již ve spojení se značkou Bohemia Energy, bude probíhat skrze různé komunikační kanály až do listopadu.
Peníze co nikdo nechce infografika
Kampaň má rovněž přesah i do oblasti společenské zodpovědnosti. „Pokud se kdokoli rozhodne, že o úspory na energiích nemá zájem, může peníze věnovat někomu, komu udělají radost. Stačí, když na webovou stránku „Peníze, co nikdo nechce“ napíše příběh, který by si podle něj zasloužil podporu. Každý týden pak vybereme nejlepší nápad a finančním příspěvkem pomůžeme k jeho realizaci,“ doplňuje Robert Chmelař.
*Pro výpočet byl použit počet odběrných míst bez změny dodavatele podle OTE k 31. 7. 2017, produkt Jubileum Plus Bohemia Energy v porovnání se základní produktovou řadou vybraného dominantního dodavatele a průměrná spotřeba elektřiny a plynu v běžné domácnosti.
Sdílet / hodnotit tento článek