Online bankovní konto považujeme už za samozřejmost. Ani při výběru dodavatele energií by možnost spravovat si svůj zákaznický účet online neměla hrát vedlejší roli.
Co můžete online vyřídit
Nejste si jistí, jestli máte zaplacené správně všechny zálohy? Potřebujete změnit způsob jejich úhrady? Chcete oznámit nové kontaktní údaje? Kvůli těmto maličkostem se vám většinou nechce hned volat na zákaznickou linku nebo běhat do zákaznického centra. Ideální je, pokud si můžete vyřídit tyto záležitosti online, prostřednictvím tzv. „webové kanceláře“.
„Díky online portálu mají naši klienti přehled o svém zákaznickém účtu. Najdou zde detaily odběrného místa a jeho spotřebu, historii požadavků, mají přístup ke všem vystaveným fakturám i aktuálním ceníkům. A samozřejmě zde mohou řadu svých požadavků přímo vyřídit,“ vyjmenovává výhody webové kanceláře Robert Šíma, ředitel zákaznické péče Bohemia Energy a dodává: „Nejčastěji zde zadávají samoodečty, mění si výši záloh nebo způsob vracení přeplatku, kupříkladu ze složenky na bankovní účet.“
Úspora a pohodlí
Na rozdíl od kamenných poboček nebo zákaznických linek, má webová kancelář otevřeno čtyřiadvacet hodin denně, takže vše můžete řešit v klidu z pohodlí domova. A to tehdy, kdy se to hodí právě vám, třeba večer nebo o víkendu.
Zákaznické portály navíc umožňují energetickým společnostem vyřizovat požadavky zákazníků, na které dříve neměly kapacitu. A lepší organizace práce v zákaznickém oddělení znamená lepší péči o vás. „Řadu požadavků z webové kanceláře zpracováváme automaticky, ty specifické pak vyřizujeme individuálně,“ upřesňuje Robert Šíma.
Není divu, že online portály využívají lidé i firmy v čím dál větší míře a dodavatelé se proto zaměřují na rozšiřování jejich služeb. „Do konce roku Bohemia Energy nabídne možnost zaplatit za spotřebovanou energií platební kartou a další novinky budou následovat,“ doplňuje Robert Šíma.
Sdílet / hodnotit tento článek