Hledat
Nový stavební zákon
estav.tvnový videoportál
Všechna témata

Bezpečnost práce v praxi? Soutěž Idioti na žebřících 2015 zná vítěze

Britská Ladder Association, tedy Sdružení výrobců a majitelů-uživatelů žebříků, vyhlašuje od roku 2013 netradiční soutěž fotografických příspěvků, které mají upozornit na základy bezpečnosti práce ve výškách. I letos našla soutěž s všeříkajícím názvem „Idioti na žebřících 2015“ svého vítěze.

Gary Chudleigh, vedoucí marketingového a tiskového odboru Ladder Association k tomu podotýká: „Vítězný snímek, který nám zaslal pan Mike Harris, je typickou ukázkou toho, jak žebříky rozhodně nepoužívat.“ Vybrat vítěze ale nebylo snadné. Do užšího výběru postoupí každý rok několik desítek snímků. I když většina vzbuzuje úsměv, najdou se i takové, ze kterých doslova mrazí.

Cameron Clow, předseda Ladder Association k tomu dodává: „Soutěž s fotkami jsme původně rozjeli jen jako doplňující součást kampaně Výměna žebříků, která měla uživatele upozornit na to, že se při práci na starých žebřících mohou zranit, a že je přitom mohou se slevou vyměnit za nové a bezpečnější modely.“

Organizace, která sdružuje každodenní uživatele dvou milionu žebříků, štaflí a stoupáků, včetně jejich výrobců, se dlouhodobě snaží o propagaci (alespoň základních) zásad bezpečnosti práce. Ale teprve soutěž s veřejným hlasováním a fotografickými příspěvky od členů i nečlenů dokázala, čeho jsou vlastně lidé schopni.

Sdílet / hodnotit tento článek

Související témata

Přečtěte si více k tématu Stavba

Zdroj: IPR

Od parních lokomotiv k chytrému městu: Smíchovské nádraží v proměnách času

Pražský Smíchov a jeho legendární nádraží procházejí obnovou. Železniční stanice leží na hlavní dvoukolejné trati, ústí do ní kratší jednokolejky, na vlaky zde navazuje metro, tramvaj, městský i příměstský autobus. Nová podoba Smíchovského nádraží s terminálem vše propojí a vytvoří moderní…

Foto: Petr Polák

Terminál 3 pražského Letiště Václava Havla prošel rozsáhlými úpravami

Letištní Terminál 3 prošel rozsáhlými úpravami, které zachovaly jeho postmoderní charakter, zároveň však posílily jeho reprezentativní vzhled a funkcionalitu. Nové architektonické prvky z vnějšku vytvářejí výraznou vizuální identitu, zatímco vnitřní úpravy zlepšují komfort cestujících.

Ilustrační obrázek, zdroj fotolia, kletr

MMR couvá od povinné grafiky územních plánů. Odborníci žádají reformu obsahu

Novela vyhlášky č. 157/2024 Sb. ruší povinný grafický standard územních plánů a obcím i krajům má ušetřit miliony korun. Zůstává pouze závazný datový standard, který zajistí digitální transformaci plánování. Podle České komory architektů ale hlavní problém stavebního zákona – obsahová kvalita a srozumitelnost…

REKLAMA