Obsahuje celkem 10 tematických modulů (Obr. 1). Kromě Novinek (Obr.2) obsahuje i expresní verzi Katalogu produktů. V Katalogu jsou přehledně zobrazeny všechny výrobky (Obr.3), které lze různě filtrovat a okamžitě dohledat potřebnou dokumentaci od technických listů až po nezbytné certifikáty (Obr.3). Výrobek lze pak rovnou koupit v e-shopu ISOVER za zvýhodněné ceny.
Pro výběr správné izolace a jejího množství jsou v aplikaci 2 kalkulační nástroje – Teplo a od ledna tohoto roku i Akustika. Modul Teplo slouží zejména k výběru izolace vnějších konstrukcí (stěny, střecha,…). Akustický modul pak pro výběr vnitřních izolací (příčky, podlahy, strop,…). Konfigurace je v obou případech velmi snadná a zvládne ji úplně každý. Nejprve se vybere druh zateplované konstrukce (Obr. 5) a pak už se jenom vybere druh nové izolace z nabídnutých možností, vhodných přesně pro řešenou konstrukci (Obr.6). Na konci výpočtu si pak může uživatel zkusit změnit množství použité izolace (Obr.7) a ihned vidí, jak bude konstrukce klasifikována z pohledu energetických standardů – jestli splní pouze základní normové požadavky, nebo už se bude dostávat do vyšších úrovní, např. hodnoty pasivních domů apod. (Obr.8).
Aktualizovaná verze 1.2 navíc obsahuje i modul Akustika. V něm lze konfigurovat skladby z pohledu stavební akustiky, které se u jednotlivých skupin budov liší. Konfigurátor pracuje nejen s požadavky pro obytné budovy, jsou zde vyčísleny i doporučeny skladby pro administrativní budovy, školy, či nemocnice (Obr.9). Je možné navrhovat akustické izolace stěn, podlah i stropů (Obr.10). Z katalogových skladeb si uživatel vybere vhodnou konstrukci a hned vidí, jestli splní normové hodnoty, nebo je tato konstrukce pro něho nevhodná (Obr.11). K dispozici je také graf neprůzvučnosti v závislosti na frekvenci (Obr.12).
Aplikace také přímo propojuje webové stránky Isover optimalizované pro mobilní zařízení (Obr. 13), e-shop a věrností program Isover Klub (Obr. 14,15). Pokud si uživatel opravdu neví rady, nebo řeší jiný problém, může přímo z aplikace volat regionálního zástupce, technika, nebo zákaznický servis (Obr.16).
Aplikaci je možné stáhnout z Google Play nebo na Apple Store.
Sdílet / hodnotit tento článek