„Služba Kotel za půl reaguje na několik podstatných problémů, které při pořizování a provozování plynového kotle lidé řeší. Tím prvním je vysoká pořizovací cena, dále je to demontáž starého kotle, instalace nového, dlouhé čekací lhůty a v neposlední řadě i pravidelné kontroly zařízení, které Češi často podceňují. Ve všech těchto ohledech klientovi naše nová služba pomůže,“ vysvětluje Luboš Vrbata, manažer E.ON Energie zodpovědný za zákaznická řešení.
Snadné financování
Z nezávislého průzkumu agentury IPSOS pro společnost E.ON opravdu jasně vyplývá, že pořízení nového kotle by pro dvě třetiny lidí představovalo znatelný zásah do rodinného rozpočtu. Bezplatné odložení části platby při pořízení nového kotle by uvítalo 52 % lidí. „Proto pro nás bylo prvořadým úkolem, nabídnout takový model financování, který by byl pro klienta výhodný a transparentní,“ uvádí Luboš Vrbata. Tento požadavek Kotel za půl jednoznačně splňuje. Při nákupu totiž zákazník získá kvalitní plynový kondenzační kotel Buderus, přičemž počáteční investice činí jen polovinu celkové ceny kotle. Zbývající polovinu pak bude splácet po dobu pěti let v pravidelných měsíčních splátkách. „Splátkového režimu se není třeba obávat. Splátky totiž nejsou nijak navyšovány, takže zákazník od začátku ví, že nezaplatí ani o korunu navíc,“ vysvětluje Vrbata. Klienti, kteří odebírají plyn od E.ONu mají ještě jednu výhodu navíc. Jako bonus získají zpět až pět měsíčních splátek, díky čemuž ještě více ušetří.
Kompletní servis v ceně
„Chápeme, že většina zákazníků nechce řešit technické otázky, a už vůbec nechce trávit čas dlouhým vybíráním toho správného kotle. Proto jsme se rozhodli, že přijdeme na trh s takovým produktem, který zákazníkům usnadní rozhodování i následnou péči o kotel samotný,“ vysvětluje Jan Zápotočný, člen představenstva E.ON Energie.
Kromě ceny lidé nejčastěji při výběru kotle řeší úsporu energie, celkovou spotřebu a výkon topného zařízení. Méně než 10 % dotázaných pak přihlíží k hlučnosti spotřebiče a nákladům na servis a montáž. „Jenže právě samotná demontáž starého kotle a instalace nového může vyjít na nemalé peníze, třeba až na dvě třetiny ceny kotle. Přitom celých 47 % lidí nemá tušení, kolik montáž nového kotle může stát,“ upozorňuje Luboš Vrbata. Jelikož služba Kotel za půl nabízí klientům komplexní řešení, zahrnuje kromě plynového kondenzačního kotle Buderus s regulací i zajištění jeho instalace včetně spojovacího materiálu a základní sady odkouření.
Pravidelné kontroly bez čekání
Z průzkumu, který si E.ON nechal vypracovat, vyplynulo i to, že zhruba polovina lidí neprovádí pravidelné revize svých kotlů a spalinových cest. To může mít dopad nejen na bezpečnost, ale i na funkčnost a životnost topných zařízení. „Chceme, aby naši klienti věnovali čas příjemnějším věcem, než jsou pravidelné kontroly kotle a s nimi spojené zdlouhavé objednávání a čekaní na volné kapacity servisních pracovníků. Proto termíny hlídáme sami a každoroční kontroly spotřebiče i spalinových cest provedeme v rámci služby Kotel za půl,“ uzavírá Vrbata.
Pro více informací navštivte web eon-teplo.cz.
Sdílet / hodnotit tento článek